یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 29 تير 1398
بازدید : 1
نویسنده : کیا فایل

پروپوزال رشته مدیریت ارتباط ماهیت شغلی و خلاقیت کارکنان

پروپوزال رشته مدیریت ارتباط ماهیت شغلی و خلاقیت کارکنان

 

عنوان: دانلود پروپوزال رشته مدیریت ارتباط ماهیت شغلی و خلاقیت کارکنان

پروپوزال کامل و آماده

فرمت ورد قابل ویرایش

نگارش حرفه ای براساس اصول پروپوزال نویسی

تعداد صفحات: 22

شامل:

مقدمه

و...

...

...

روش تحقیق

جدول زمانبندی شده انجام طرح

منابع کامل

 



 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت , ,
:: برچسب‌ها: فایل , ماهیت شغلی , خلاقیت کارکنان , پروپوزال مدیریت ,
تاریخ : شنبه 29 تير 1398
بازدید : 1
نویسنده : کیا فایل

پروپوزال رشته مدیریت ارتباط اتوماسیون اداری و رضایت مشتری

پروپوزال رشته مدیریت ارتباط اتوماسیون اداری و رضایت مشتری

 

عنوان: دانلود پروپوزال رشته مدیریت ارتباط اتوماسیون اداری و رضایت مشتری

پروپوزال کامل و آماده

فرمت ورد قابل ویرایش

نگارش حرفه ای براساس اصول پروپوزال نویسی

تعداد صفحات: 16

شامل:

مقدمه

و...

...

...

روش تحقیق

جدول زمانبندی شده انجام طرح

منابع کامل

 

 



 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت , ,
:: برچسب‌ها: فایل , رضایت مشتری , اتوماسیون اداری , پروپوزال مدیریت ,
تاریخ : شنبه 29 تير 1398
بازدید : 1
نویسنده : کیا فایل

پروپوزال رشته مدیریت ارتباط فرسودگی شغلی و تعهد سازمانی

پروپوزال رشته مدیریت ارتباط فرسودگی شغلی و تعهد سازمانی

 

عنوان: دانلود پروپوزال رشته مدیریت ارتباط فرسودگی شغلی و تعهد سازمانی

پروپوزال کامل و آماده

فرمت ورد قابل ویرایش

نگارش حرفه ای براساس اصول پروپوزال نویسی

تعداد صفحات: 21

شامل:

مقدمه

و...

...

...

روش تحقیق

جدول زمانبندی شده انجام طرح

منابع کامل

 

کلمات کلیدی:

پروپوزال رشته مدیریت ارتباط فرسودگی شغلی و تعهد سازمانی

پروپوزال مدیریت ارتباط فرسودگی شغلی و تعهد سازمانی

پروپوزال ارتباط فرسودگی شغلی و تعهد سازمانی

 


 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت , ,
:: برچسب‌ها: فایل , فرسودگی شغلی , تعهد سازمانی , پروپوزال رشته مدیریت ,
تاریخ : شنبه 29 تير 1398
بازدید : 0
نویسنده : کیا فایل

پروپوزال رشته مدیریت تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بانك

پروپوزال رشته مدیریت تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بانك

 

عنوان: دانلود پروپوزال رشته مدیریت تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بانك

پروپوزال کامل و آماده

فرمت ورد قابل ویرایش

نگارش حرفه ای براساس اصول پروپوزال نویسی

تعداد صفحات: 21

شامل:

مقدمه

و...

...

...

روش تحقیق

جدول زمانبندی شده انجام طرح

منابع کامل

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت , ,
:: برچسب‌ها: فایل , عملکرد مالی بانك , سرمایه فکری , پروپوزال رشته مدیریت ,
تاریخ : شنبه 29 تير 1398
بازدید : 0
نویسنده : کیا فایل

پروپوزال رشته مدیریت در مورد ارزیابی عملکرد مالی بانک

پروپوزال رشته مدیریت در مورد ارزیابی عملکرد مالی بانک

 

عنوان: دانلود پروپوزال رشته مدیریت در مورد ارزیابی عملکرد مالی بانک

پروپوزال کامل و آماده

فرمت ورد قابل ویرایش

نگارش حرفه ای براساس اصول پروپوزال نویسی

تعداد صفحات: 22

شامل:

مقدمه

و...

...

...

روش تحقیق

جدول زمانبندی شده انجام طرح

منابع کامل

 

کلمات کلیدی:

پروپوزال رشته مدیریت در مورد ارزیابی عملکرد مالی بانک

پروپوزال مدیریت در مورد ارزیابی عملکرد مالی بانک

پروپوزال در مورد ارزیابی عملکرد مالی بانک

 


 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت , ,
:: برچسب‌ها: فایل , عملکرد مالی بانک , پروپوزال مدیریت , ارزیابی عملکرد مالی بانک ,
تاریخ : شنبه 29 تير 1398
بازدید : 0
نویسنده : کیا فایل

پروپوزال رشته مدیریت ارتباط توسعه منابع انسانی و چابکی سازمانی

پروپوزال رشته مدیریت ارتباط توسعه منابع انسانی و چابکی سازمانی

 

عنوان: دانلود پروپوزال رشته مدیریت ارتباط توسعه منابع انسانی و چابکی سازمانی

پروپوزال کامل و آماده

فرمت ورد قابل ویرایش

نگارش حرفه ای براساس اصول پروپوزال نویسی

تعداد صفحات: 21

شامل:

مقدمه

و...

...

...

روش تحقیق

جدول زمانبندی شده انجام طرح

منابع کامل

 

 



 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت , ,
:: برچسب‌ها: فایل , منابع انسانی , چابکی سازمانی , مدیریت , پروپوزال رشته مدیریت ,
تاریخ : شنبه 29 تير 1398
بازدید : 0
نویسنده : کیا فایل

پروپوزال رشته مدیریت ارتباط انگیزش یادگیری با عملکرد یادگیری

پروپوزال رشته مدیریت ارتباط انگیزش یادگیری با عملکرد یادگیری

 

عنوان: دانلود پروپوزال رشته مدیریت ارتباط انگیزش یادگیری با عملکرد یادگیری

پروپوزال کامل و آماده

فرمت ورد قابل ویرایش

نگارش حرفه ای براساس اصول پروپوزال نویسی

تعداد صفحات: 25

شامل:

مقدمه

و...

...

...

روش تحقیق

جدول زمانبندی شده انجام طرح

منابع کامل

 

 

 


 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت , ,
:: برچسب‌ها: فایل , انگیزش یادگیری , عملکرد یادگیری , پروپوزال مدیریت ,
تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 4
نویسنده : کیا فایل

پیشینه تحقیق هیجان و تنظیم هیجان

پیشینه تحقیق هیجان و تنظیم هیجان

 

عنوان: پیشینه تحقیق هیجان و تنظیم هیجان

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 34

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

 

قسمتی از متن:

راه کارهای تنظیم هیجان

درخصوص راهکارهای مختلف تنظیم هیجان، در مبانی نظری و تحقیقات پیشین، دیدگاههای مختلفی ارائه شده است. راهکارهای متمرکز بر پیشایند و پاسخ گروس (2007) که ذکر شد، یک نمونه معتبر از این دیدگاهها می‌باشد. برخی دیگر از محققان همچون گرنفسکی[1]، کریج[2] و اسپین هاون[3] (2001)، راهکارهای شناختی تنظیم هیجان را مطرح ساختند که شامل موارد زیر است:

سرزنش خود[4]: بدین معنا که فرد، خود را در تجربیات تلخ مسئول و مقصر می‌داند و به شدت گرفتار احساس گناه است. این احساس گناه بالا ممکن است منجر به بیماری‌های روانی همچون افسردگی گردد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که سبک‌های اسنادی در سرزنش خود دخیل است و می‌تواند سرزنش خود در سطح رفتاری با بازده مثبت در عملکرد همراه شود (همان منبع).

سرزنش دیگران[5]: این مفهوم مبتنی بر این فکر است که دیگران مسئول و مقصر اتفاق بدی هستند که برای فرد رخ داده است. مطالعات نشان داده‌اند که سرزنش و مقصر دانستن دیگران با بهزیستی هیجانی ضعیف همراه است و در سطح عملکردی با مشکلات رفتاری همراه می‌شود. سرزنش خود و دیگران مبتنی بر نحوه اسناد فرد به درونی، باثبات و کلی بودن علیت تجارب و وقایع (بخصوص وقایع منفی) می‌باشند (گرنفسکی و همکاران، 2002).

پذیرش[6]: این موضوع بر پذیرش رویداد و تجربه تلخ و کناره‌گیری از آنچه روی داده است، دلالت دارد. پذیرش یک راهبرد مقابله‌ای است که رابطه مثبتی با خوش‌بینی و عزت نفس و رابطه منفی با میزان اضطراب فرد دارد. اگرچه خود فرایند پذیرش، خوب است اما برای بسیاری از وقایع، سطوح خیلی بالای پذیرش می‌تواند نشانگر نوعی از کناره گیری حسی شود و به احساس عدم توانایی در تاثیرگذاری روی وقایع منجر گردد.

نشخوار ذهنی[7]: این مفهوم به معنای تفکر مداوم فرد به احساسات و تفکرات همراه با اتفاق ناخوشایند بدون اقدام موثر در جهت اصلاح محیط بلاواسطه دلالت دارد. پژوهشها نشان داده‌اند که شیوه مقابله‌ای نشخوار ذهنی با سطوح بالای افسردگی همراه است و البته این نحوه تفکر تا حدی هم می‌تواند به مقابله با شرایط تنیدگی زا کمک کند (گرنفسکی همکاران، 2001؛ گرنفسکی و همکاران، 2002).

توجه مثبت مجدد[8]: این مفهوم به معنای فکر کردن درباره وقایع مثبت به جای منفی می‌باشد. تحقیقات نشان داده‌اند که این راهبرد به خودی خود تأثیر مثبت روی سلامت روانی انسان‌ها دارد؛ اما به کارگیری این راهبرد در سطوح بالا می‌تواند به عنوان ترک رابطه روانی محسوب گردد. گمان بر این است که این راهبرد در کوتاه مدت یاری دهنده و در طولانی مدت مانع از مقابله سازنده با رویداد های منفی گردد.

توجه مجدد به برنامه ریزی[9]: این روند به تفکر درباره‌ی برنامه‌هایی که برای مداخله در رخدادهای منفی یا تغییر موقعیت اشاره دارد طرح ریزی می شود. این راهبرد لزوماً یک راهبرد مقابله شناختی مثبت است. این راهبرد متمرکز بر عمل است بدین معنا که صرفأ شناختی نیست بلکه همراه با عمل می‌گردد و رفتاری حقیقی به دنبال دارد. توجه مجدد به برنامه ریزی میان مقابله مواجهه ای (تلاش پرخاشگرانه برای مقابله با موقعیت) و حل مسئله برنامه ریزی شده تمایز قائل می شود. حل مسئله برنامه‌ریزی شده شامل دو مولفه است؛ الف) شناختی: رویکرد تحلیلی به مسئله داشتن ب) رفتاری: تلاش رفتاری برای تغییر موقعیت. این راهبرد همچنین ترکیبی است از دو حوزه از مقابله مسئله محور: الف) حوزه رفتاری (مقابله فعال) ب) حوزه شناختی (برنامه ریزی). بنابراین این راهبرد در هم آمیزنده‌ی عناصر شناختی و رفتاری است، با خوش بینی و عزت نفس رابطه مثبت و با اضطراب رابطه منفی دارد.

 

 



 



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان و تنظیم هیجان , هیجان , تنظیم هیجان ,
تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 3
نویسنده : کیا فایل

پیشینه تحقیق دلبستگی

پیشینه تحقیق دلبستگی

 

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 58

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

 

قسمتی از متن:

در اثر تعامل منفی با نگاره‌های دلبستگی که به اندازه کافی در دسترس و پاسخگو نیستند، راهبرد اولیه دلبستگی یعنی جستجوی مجاورت به هدف مورد نظر خود نمی رسد. در نتیجه، پارامترهای عمل سیستم دلبستگی بر دو راهبرد ثانویه دلبستگی تاکید می‌ورزند. این دو راهبرد بیش‌فعالسازی و غیرفعالسازی می‌باشند. این دو راهبرد را می‌توان بر اساس تفاوت دو مفهوم نزاع و گریز در روانشناسی فیزیولوژی (کانون[1]، 1939) بررسی کرد. راهبردهای بیش‌فعالسازی پاسخهای نزاعی به ناکامی نیازهای دلبستگی هستند، که بالبی به آن اعتراض[2] گفته است. اعتراض در روابطی بوجود می‌آید که نگاره‌های دلبستگی گاهی پاسخگو و گاهی نیستند، در این حالت فرد به راحتی از جستجوی مجاورت دست نمی‌کشد و در حقیقت بر جستجوی خود اصرار می‌ورزد تا نگاره‌های دلبستگی را وادار به توجه، عشق و حمایت سازد. هدف اصلی این راهبردها کسب حمایت و توجه نگاره‌های دلبستگی بی‌ثبات است (کسیدی و کوباک، 1988؛ مین، 1990). راهبردهای غیرفعالسازی یا گریز، عکس‌العمل نسبت به عدم دسترسی نگاره‌های دلبستگی است. در این تعامل عدم تأیید و همچنین تنبیه به علت نزدیک شدن و نیاز به نگاره دلبستگی وجود دارد (کسیدی و کوباک، 1988؛ مین، 1990). در این حالت، فرد می‌آموزد که نتیجه بهتر در صورت پنهان کردن نیازها و آسیب‌پذیری‌ها بدست می‌آید، و تلاش برای جستجوی مجاورت ضعیف است، احساس ایمنی بدست نیامده و سیستم دلبستگی غیرفعال می‌شود. فرد تلاش می‌کند که به تنهایی از پس مشکلات و تهدیدها برآید. بالبی (1969/1982) به آن اتکا به خود اجباری[3] می‌گوید.

ب) مفهوم سبک دلبستگی: بیشترین تحقیقات انجام شده در زمینه تفاوت‌های فردی در کارکرد سیستم دلبستگی در بزرگسالی بر سبک‌های دلبستگی تأکید دارد، سبک‌های دلبستگی به‌صورت الگوهای انتظارات، نیازها، هیجان‌ها و رفتار اجتماعی که از تاریخچه خاص تجارب دلبستگی معمولاً با والدین شکل می‌گیرد (فرلی و شیور، 2000) می‌باشد. سبک دلبستگی هر فرد، مدل‌های کارکردی با بیشترین میزان دسترسی‌پذیری، کارکرد نوعی سیستم دلبستگی هر فرد را در روابط خاص (سبک‌های دلبستگی در روابط خاص) و در روابط کلی (سبک دلبستگی کلی و عمومی) را منعکس می‌سازد. بنابراین هر سبک دلبستگی به‌صورت محکمی با مدلهای کارکردی پیوند خورده است و راهبردهای دلبستگی (اولیه، ثانویه، بیش‌فعالسازی یا غیر فعالسازی) را سازماندهی می‌کند.

مفهوم سبک دلبستگی، اولین بار توسط اینزورث (1967) برای توصیف الگوهای پاسخ‌های نوزادان در هنگام جدایی از مادر و بازگشت مادر در یک موقعیت آزمایشگاهی به نام «موقعیت ناآشنا» مطرح شد. نوزادان در این تحقیق به سه طبقه ایمن، اجتنابی و اضطرابی تقسیم شدند. مین و سولومون[4] (1990) چهارمین نوع دلبستگی یعنی «آشفته/بی‌نظم[5]» که حاصل‌ضرب دو سبک اضطرابی و اجتنابی است را معرفی کرده‌اند.

نوزادانی که سبک ایمن دارند از مدلهای کارکردی موفقی در جستجوی مجاورت برخوردار هستند. در آزمایش «موقعیت ناآشنا» این نوزادان در هنگام جدایی از مادر پریشانی نشان می‌دهند اما سریعاً بهبود می‌یابند و با علاقه در محیط شروع به جستجو می‌کنند. هنگامی که مادر باز می‌گردد، با شادی و محبت با مادر برخورد می کنند، خود نوزاد شروع کننده این تعامل است، به در آغوش کشیده شدن توسط مادر پاسخ مثبت می‌دهند و سریع به سمت اسباب‌بازی‌های موجود در موقعیت باز می‌گردد و شروع به بازی می‌کند. در مشاهدات خانگی، مادران این نوزادان در زمان نیاز این نوزادان در دسترس هستند و به رفتار جستجوی مجاورت این نوزادان پاسخگو هستند (اینزورث، بلهار[6]، واترز و وال[7]، 1978).

 

 



 



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی , تعریف دلبستگی ,
تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 3
نویسنده : کیا فایل

پیشینه تحقیق دغدغه شغلی

پیشینه تحقیق دغدغه شغلی

 

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق دغدغه شغلی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 25

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

 

قسمتی از متن:

 


 



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , مبانی نظری و پیشینه تحقیق دغدغه شغلی , دغدغه شغلی ,
تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 4
نویسنده : کیا فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق جرم

مبانی نظری و پیشینه تحقیق جرم

 

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق جرم

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 63

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

 

قسمتی از متن:

جرم دارای دو تعریف اجتماعی و اثباتی است. در تعریف اجتماعی، جرم به «فعل یا ترک فعلی گفته می شود که مرتکب آن از طرف مردم و جامعه طرد شود»؛ در حالی که در تعریف اثباتی، «هر فعل یا ترک فعلی که به موجب قانون برای آن مجازات تعیین شده باشد، جرم محسوب می شوند» (ستوده، 1386: 39). بر اساس تعریف اثباتی، هیچ جرمی جرم محسوب نمی شود مگر اینکه کیفری در کار باشد. یعنی کیفر قانونی نمی تواند اِعمال شود مگر در قبال اَعمالی که از نظر قانونی تعریف دقیق داشته باشند و اگر اَعمال ناپسند و مذموم از سوی قانون به طور دقیق تعریف و محکوم نشده باشند ولی در میان افراد احساس انزجار و تنفر پدید آورند، جرم شمرده نمی شوند (شیخاوندی، 1379 ،49)طبق برداشت مبتنی بر آسیب اجتماعی، جرم هم شامل جرایم جزایی مانند: تجاوز یا سوء قصد می شود و هم شامل جرایم مدنی مانند: غفلت یا بی احتیاطی است (وایت و هینس، 1382: 20). در خصوص شخص مجرم، برخی معتقدند که همه انسان ها، مجرم بالقوه هستند و تنها چیزی که موجب تمییز و تشخیص بین مجرم و غیر مجرم می شود آن است که مجرم مرتکب جرم شده است. در حقیقت مجرم کسی است که سدهای انفرادی و اجتماعی نتوانسته او را از ارتکاب جرم باز دارد و او در یک موقعیت خاص مرتکب عمل کیفری شده است (شامبیاتی، 1385: 257). از دیدگاه روان کاوی نیز مجرم کسی است که نیروهای غریزی وجودش به خوبی اداره نشود (محمدی اصل، 1384: 76). برخی هم معتقدند جرایم هر قدر زیاد و مهم باشند، مرتکب آنها هنگامی مجرم تلقی می شود که افکار عمومی و وجدان جمعی (مجموعه باورها و احساسات مشترک در بین حد واسط اعضای یک جامعه) او را مجرم بشناسند. به بیان دیگر آن چه که عملی را به جرم تبدیل می کند جنبه بیرونی و عینی آن نیست؛ بلکه تعیین کننده جرم قضاوتی است که جامعه در مورد آن رفتار دارد (ستوده، 1386: 39). از نظر مذهب، جرم همان گناه است و همان طور که ارتکاب گناه فقط شخص گناه کار را در معرض عذاب الهی قرار می دهد، به همین ترتیب نیز ارتکاب جرم فقط باید شخص مجرم را در معرض مجازات قرار دهد. به همین خاطر سرایت مسئولیت به اقوام و نزدیکان مجرم امری برخلاف مذهب است (شامبیاتی، 1385: 29). از نظر زمانی، ریشه جرم و جنایت را می توان تا ابتدای تاریخ بشری به گذشته برد. یعنی از همان زمان که حضرت آدم و حوا به علت ارتکاب عمل نهی شده ای (خوردن گندم یا سیب) از بهشت رانده شدند و پسرشان قابیل برادر خود هابیل را به قتل رساند، جرم راه خود را آغاز کرد و اینک جهان روز به روز شاهد گسترش جرم و تبهکاری است و انسان ها در دنیایی زندگی می کنند که با هوس های جنسی، قتل، آدم ربایی و جرم های دیگر آمیخته شده است و امنیت آنها را تهدید می کند (معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، 1383: 129).هنگامی که از واژه جرم سخن به میان می آید، اغلب اَعمالی مانند: سرقت، قتل و کلاهبرداری به عنوان مصادیق آن به ذهن متبادر می شود؛ در حالی که تعداد زیادی از جرایم افعالی مانند: توهین، فحاشی، برهم زدن نظم عمومی، رانندگی بدون گواهی نامه، مزاحمت و جرایمی از این قبیل هستند که هر روز اتفاق می افتند اما زیاد مورد بحث قرار نمی گیرند و چندان توجهی به آنها نمی شود. در حقوق کیفری، این گونه جرایم که به عنوان «جرایم خرد» معروف هستند موضوع مطالعات گسترده ای نبوده اند. اما در دهه های اخیر مطالعات جرم شناختی اهمیت جرایم خرد و تأثیر آن بر سطح زندگی در شهرها و احساس امنیت شهروندان را تا حدودی روشن کرده است جرم خرد در فرهنگ لغات حقوقی این گونه تعریف شده است: «جرایمی که دارای مجازات حبس کم تر از یک سال یا جزای نقدی اندک هستند». شیوع این جرایم به حدی است که تقریباً تمام افراد جامعه در خلال زندگی روزمره خود به خصوص در کلان شهرها به دفعات با این قبیل جرایم مواجه شده اند و حتی بعضاً خود مرتکب آنها شده اند. تنشی که این جرایم در جامعه ایجاد می کند شدید نیست و قبح انجام این اعمال نزد شهروندان نیز در مقایسه با جرایم مهم تر نظیر: سرقت، قتل و کلاهبرداری زیاد نمی باشد و مرتکبین این قبیل جرایم به اندازه مجرمان جرایم مهم مورد سرزنش قرار نمی گیرند. اما حجم بالای این جرایم موجب می شود تا نظم عمومی جامعه به طور جدی خدشه دار شود که این امر مقدمه بروز تنش های اجتماعی و جرایم مهم تر خواهد بود (نوروزی، 1384: 258).

 


 



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , مبانی نظری و پیشینه تحقیق جرم , جرم ,
تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 4
نویسنده : کیا فایل

پیشینه تحقیق اختلال وسواس فکری عملی

پیشینه تحقیق اختلال وسواس فکری عملی

 

عنوان: پیشینه تحقیق اختلال وسواس فکری عملی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 43

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

 

قسمتی از متن:

اختلال وسواس فكري – عملي اختلالی در پردازش شناختي است كه در آن شخص افكار، تصاوير و تكانه‌هايي را تجربه مي‌كند كه مزاحم و رخنه‌گر بوده و در وي ناراحتي ايجاد مي‌كنند و فرد آنها را بي‌معنا و بيگانه با خود مي‌يابد. در اين راستا، شناخت آن دسته از فرآيندهاي پردازش اطلاعات كه در پديدآيي و تداوم اختلال وسواس دخيلند، اهميت دارند زيرا از يك سو سبب شناخت بهتر اختلال وسواس و ترسيم تصوير دقيق‌تر و مبتني بر واقعيت از اين اختلال مي‌شود، و از سوي ديگر گامي اساسي در خلق فنون مداخله‌اي موثر در درمان شناختي OCD به شمار مي‌آيند.

بسياري از نظريه‌هاي نويدبخش در زمينه اختلال OCD، بر پايه نظريه شناختي بك[1] درباره اظطراب (1976) بنا شده‌اند. اين نظريه عنوان مي‌كند كه افراد مبتلا به اضطراب، موقعيت‌ها را خطرناك‌تر از آنچه هستند تعبير كرده و نيز درك نادرستي از توانايي‌هاي خود و نيز منابع حمايتي محيط براي مقابله با موقعيت‌هاي چالش‌زا دارند. بنا به اين نظريه، علت را بايد در باورها و فرضياتي يافت كه افراد در دوره‌هاي پيشين زندگي خود فرا گرفته‌اند. اين باورها ممكن است در آن مرحله به‌خصوص از زندگي مفيد بوده باشند، اما در موقعيت‌هاي جديد كه برداشت متفاوتي را مي‌طلبند،‌نه تنها كارآمد نبوده، بلكه مشكل‌ساز و بيماري‌زا مي‌شوند. برخي از اين عقايد عمومي‌تر بوده و به اختلال خاصي منحصر نيستند (به عنوان مثال "مهم است كه من در همه مواقع كاملا آرام و خونسرد باشم" ). برخي ديگر از باورها منحصرا در برخي اختلالات اضطرابي وجود دارند، مثلا هراس اجتماعي که با عقايدي درباره طرد يا مسخره شدن توسط ديگران ارتباط دارد، يا اختلال هراس با باورهايي درباره مرگ قريب‌الوقوع، ديوانه شدن يا از دست دادن كنترل همراه است. (بك، 1998)

تاكنون نظريات مختلفي در زمينه اختلال وسواس فكري – عملي ارائه گرديده‌اند كه همگي در اين‌كه اين اختلال از انواع خاصي از باورهاي ناكارآمد ناشي مي‌شوند، متفق‌القول هستند. با اين حال،‌ هر يك از اين ديدگاه‌ها بر باورهاي ناكارآمد متفاوتي تكيه مي‌كنند. از پيشرفته‌ترين و مطرح‌ترين آنها مي‌توان به ديدگاه شناختي – رفتاري سالكووسكيس[2] (1985) و ديدگاه راچمن[3] (1997، 1998، 2003) اشاره كرد كه در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

 

[1]. Beck, A .T.

[2]. Salkovskis, P . M.

[3]. Rachman, S.

 


 



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال وسواس فکری عملی , وسواس فکری ,
تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 2
نویسنده : کیا فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی

 

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 98

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

 

قسمتی از متن:

افت تحصيلي

يكي از مشكلات نظامهاي آموزشي هر كشور افت تحصيلي است. يك نظام آموزش كار آمد، كمترين افت تحصيلي و بالاترين بازدهي را دارد. در كشور ما هم افت تحصيلي يكي از مهمترين مسايل و مشكلات كنوني نظام آموزش و پرورش است كه هر سال دهها ميليارد ريال بودجه كشور را به هدر مي‌دهد و نيروهاي بالقوه انساني جامعه را از آموزش و پرورش خارج مي‌كند.

«مجموع خسارات اقتصادي ناشي از شكست تحصيلي (وقوع ترك تحصيلي زودرس و تكرار پايه‌هاي تحصيلي در 12 پايه اول ابتدايي تا پايان چهارم متوسطه) 1365، 67 و 69 حدود556479 ،720966 و 1089573 ميليون ريال بوده است. از مجموع كل دانش‌آموزان در سال 65 بيش از دو ميليون و دويست هزار نفر و در سال 67 بيشتر از دو ميليون و چهارصد هزار نفر و در سال 69 بيش از دو ميليون و هفتصد هزار نفر مردود شده‌اند.

همچنين در سال 65 بيشر از ششصد و چهل هزار نفر از دانش آموزان دچار ترك تحصيل شده‌اند كه اين رقم در سال 69 به بيش از هشتصد هزار نفر رسيده است. (نفيسي، 1371، 115-114)

 

عوامل افت تحصيلي

عوامل افت تحصيلي را بر دو نوع تقسيم نموده‌اند: 1- عوامل داخلي 2- عوامل خارجي

عوامل داخلي

عواملي هستند كه عمدتاً مربوط به خود سازمان آموزش و پرورش مي‌باشد و از دورن سازمان سرچشمه مي‌گيرد مانند نا متناسب بودن هدفها و محتواي برنامه با نيازهاي، استعدادها و علايق فراگيران،‌نامناسب بودن روشهاي برنامه‌ها و امكانات آموزش و پرورش با محتواي برنامه‌ها، نامتناسب بودن فضاي آموزشي مدرسه و كلاس و ……

 

عوامل خارجي

عواملي هستند كه مربوط به خود نظام آموزش و پرورش نمي‌شوند. بلكه خارج از نظام آموزش و پرورش بر كار اين سازمان تاثير مي‌گذارند و باعث افت تحصيلي دانش آموزان مي‌شوند.

از جمله اين عوامل مي‌توان به : فقر و محروميت اقتصادي، شرايط و عوامل فرهنگي و اجتماعي، شرايط عوامل و خانوادگي و توزيع نامناسب امكانات آموزشي اشاره كرد. البته بايد يادآور شويم كه اين عوامل از يكديگر جدا نبوده و بر هم تاثير متقابل دارند و نمي توان هر كدام از اينها را به طور جداگانه مورد بررسي قرار داد. (معيري، 1370 ،‌25).

 

انواع شكستهاي تحصيلي

به طور كلي مي‌توان تحقيقات موجود پيرامون شكستهاي تحصيلي را به سه قسمت تقسيم كرد:

«آنهايي كه خود دانش‌آموز را عامل اصلي شكست مي‌دانند و در اين رهگذر، معتقد به ‌«عامل هوش» به عنوان عامل موفقيت و يا شكست دانش‌آموز مي‌باشند. طبيعي است كه نظريه هوش بيشتر در حيطه روانشناسي است و تحقيقات مختلف نشان مي‌دهد كه هنگامي كه عامل هوش ثابت نگه‌داشته مي‌شود،‌بين گروههاي مختلف اجتماعي، فرهنگي از نظر پيشرفت تحصيلي، اختلاف معني‌داري وجود دارد، يعني عامل هوش نمي‌تواند تعيين كننده باشد. (منادي، 1372 ،58)

به موجب توافق عمومي، هوش، ناشي از هر دو عوامل ژنتيكي و محيطي است. بخشي از هوش به ژنهايي كه فرد از والدين به ارث مي‌برد و بخشي ديگر به محيطي كه در آن رشد و زندگي مي‌كند، مربوط مي‌شود. هوش در مقابل دگرگونيهاي محيط حساس است و نسبت به آنها واكنش نشان مي‌دهد پژوهش نشان داده است كه دامنه وسيعي از عوامل محيطي از جمله با تجربه قبلي و تعليم و تربيت شخصي كه مورد آزمون قرار مي‌گيرد. ميزان آشنايي او با موضوع مندرج در آزمون، انگيزه اشتياق به كسب نمره خوب، تسلط او به زباني كه در آزمون به كار رفته است و موارد بسياري ديگر مي‌تواند در اجراي آزمونهاي هوشي موثر واقع شود. پاولزوجين تيس دريافته‌اند كه بهره هوشي تقريباً ارتباطي با موفقيت تحصيلي و اقتصادي ندارد. بدين ترتيب، تفاوتهاي هوشي در بين طبقات اجتماعي و گروههاي خواه عمدتاً به دليل فاكتورهاي محيطي و يا ژنتيكي، به خوبي مي‌تواند كم اهميت تلقي شوند. (صفري، 1369، 64 الي 61)

 


 



:: موضوعات مرتبط: علوم تربیتی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی , افت تحصیلی ,
تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 2
نویسنده : کیا فایل

دانلود آموزش تصویری ساکسیفون

دانلود آموزش تصویری ساکسیفون

 

آموزش تصویری ساز ساکسیفون

ساکسیفون سازی بادی است. در اصل برای ارکستر و دسته موسیقی نظامی ساخته شده بود. اما امروزه استفاده از این ساز در موسیقی پاپ و جاز علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

علاقه به موسیقی در زمان های گوناگون نسبت به محدودیت های پیرامون آن برتری داشته است. با پیشرفت تکنولوژی ارتباطی و رسانه ای در سال های اخیر انقلابی در صنعت آموزش صورت گرفته است. این پیشرفت برای هنرجویان موسیقی سراسر دنیا بسیار دل پذیر است. 

بسیاری از هنر جویان امکان شرکت در کلاس های حضوری آموزشگاه های موسیقی را ندارند. مجموعه های آموزش موسیقی می تواند طلوعی برای این هنرجویان علاقه مند باشد.

مجموعه آموزش ساکسیفون تصویری، آموزشی کاملی برای شروع نواختن ساکسیفون است. این مجموعه امکان اجرا از رایانه و دستگاه های پخش خانگی و مبایل را دارد. به طوری که هنرجو در منزل یا هر مکان مناسبی می تواند از آن استفاده و لذت آموزش موسیقی را تجربه کند.


عناوین آموزشها :

آشنایی با ساز ساکسیفون
اصول دست گرفتن ساز
تئوری موسیقی
ساختمان ساز و نحوه دست گرفتن ۱
ساختمان ساز و نحوه دست گرفتن ۲
نحوه نواختن و تولید صدا از ساکسیفون قسمت ۱
نحوه نواختن و تولید صدا از ساکسیفون قسمت ۲
خطوط حامل ، کلید سل و ارزش زمانی نت ها در نرم افزار آموزش ساکسیفون
اجرای دروس ۶-۱ تمرین نت سیاه و سکوت سیاه
اجرای دروس ۱۱-۷ تمرین نت سیاه و سکوت سیاه
اجرای دروس ۱۷-۱۲ تمرین گام سل ماژور و نت “فادیز”
اجرای دروس ۲۳-۱۸ ، تمرین نت گرد و علامت تکرار
اجرای دروس ۳۲-۲۴ ، تمرین نت “می ” و علامت برگشت
اجرای دروس ۳۷-۳۳ نرم افزار آموزش ساکسیفون ، تمرین نت “ چنگ ”
اجرای دروس ۴۰-۳۸ ، تمرین نت “ سل دیز ” و “فدیز ” و علامت خط اتحاد
اجرای دروس ۴۹-۴۱ ، تمرین نت “ فا” ارزش زمانی نت نقط دار ، علامت ولت
اجرای دروس ۵۹-۵۰ ، تمرین نت
“ سل” علائم دینامیک صوت
تمرین گام و آرپژ قسمت ۲ نرم افزار آموزش ساکسیفون
مبحث ریتم: خوانش ریتم قسمت ۱
مبحث ریتم: خوانش ریتم قسمت ۲
اجرای دو قطعه نمونه
نحوه تمیز کردن ساز

مشخصات مجموعه دانلودی 

نام مجموعه : آموزش تصویری ساکسیفون
نوع آموزش : تصویری 
فرمت ویدیوها : mp4
زبان آموزش : فارسی
تعداد جلسات آموزش : ۱۴ جلسه
حجم دانلودی محصول : ۱ گیگابایت

قیمت اصلی محصول ۲۴ هزار تومان میباشد که شما عزیزان میتوانید این مجموعه ارزشمند رو با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۲ هزار تومان از سایت آمیگو ۲۰ خریداری کنید .


پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود.

 



 



:: موضوعات مرتبط: موزیک , ,
:: برچسب‌ها: فایل , ساکسیفون , آموزش ساکسیفون ,
تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 3
نویسنده : کیا فایل

دانلود آموزش تصویری ساز نی

دانلود آموزش تصویری ساز نی

 


آموزش تصویری ساز نی

ساز نی یا نی هفت بند ، یکی از ساز های بادی ایرانی می باشد که با داشتن صدای حزن آلود ، همراه مناسبی در نوازندگی موسیقی به شمار می رود .

برای یادگیری این ساز می توان از مجموعه های آموزشی موسیقی بهره گرفت . مجموعه های آموزش تصویری که به صورت دانلودی ارائه میشود ، برای علاقه مندان یک وسیله کمک آموزشی کامل به شمار می رود که با آموزش های تصویری این مجموعه به راحتی میتوانید نوازندگی ساز نی را در هر مکان و در هر زمان که بخواهید بیاموزید .

استاد را با خود به همجا ببرید

عناوین آموزشها :

آشنایی با ساز نی
طرز نشستن ، نفس گیری و تولید صدا
طرز دست گرفتن و ایجاد صداهای:
بم ، اوج، غیث ، پس غیث ، بم نرم
معرفی نت ها و نامگذاری سوراخ های ساز
اجرای شماره ۱
تئوری موسیقی
دستگاه شور : گوشه کرشمه ، رهاب ، گوشه چهار باغ ، کرد بیات ، حجاز و …
گوشه عشاق و فرود به شور
آواز بیات ترک ، گوشه مهربانی ، گوشه شهابی ، گوشه طوسی ، تصنیف و چهار مضراب
آواز افشاری ، گوشه عراق ، تصنیف رشید خان و …
آواز ابوعطا ، گوشه یتیمک ، تصنیف آمان …
آواز دشتی ، گوشه چوپانی ف دیلملن ، زردملیجه …
دستگاه همایون : گوشه چکاوک ، نغمه ، بیداد ، شوشتری …
دستگاه نوا: گوشه گوشت ، نکیسا ، نی نوا
دستگاه اصفهان: گوشه ساقی نامه ، موسی اسحاقی ، منصوری
دستگاه ماهور: گوشه شکسته ، دلکس ، رقص پروان
دستگاه سه گاه: گوشه زابل ، گوشه جو …

مجموعه های آموزش های تصویری سایت آمیگو ۲۰ با کیفیت بالا و قیمت کاملا مناسب ارائه می شود که قابل اجرا بر روی تبلت ، مبایل ، لپ تاپ و دیگر مدیاپلیر های خانگی میباشد 

استاد را با خود به همه جا ببرید

مشخصات مجموعه دانلودی 

نام مجموعه : آموزش تصویری ساز نی
نوع آموزش : تصویری 
فرمت ویدیوها : mp4
زبان آموزش : فارسی
تعداد جلسات آموزش : ۱۷ جلسه
حجم دانلودی محصول : ۱ گیگابایت
قیمت اصلی محصول ۲۴ هزار تومان می باشد که شما عزیزان میتوانید این محصول ارزشمند رو با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ناچیز ۱۲ هزار تومان از سایت ما خریداری کنید



پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود.


 



 



:: موضوعات مرتبط: موزیک , ,
:: برچسب‌ها: فایل , نی , آموزش ساز نی ,
فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی